Loading...

Image Alt
key details

Ուղեցույց միջոցառման կազմակերպման համար

01

Պլանավորում և կազմակերպում

Որոշել կոնֆերանսի նպատակները, թիրախային լսարանը և թեման, Կազմել բյուջե և համապատասխանաբար բաշխել ռեսուրսները, Սահմանել ժամանակացույց ՝ հստակ փուլերով և վերջնաժամկետներով, մշակել համապարփակ ծրագիր, որն ընդգրկում է լոգիստիկան, ծրագրավորումը, մարքեթինգը և իրազեկման ռազմավարությունը,-անցկացման վայրի ընտրություն և Լոգիստիկա.- ընտրել համապատասխան վայրը ՝ հիմնվելով այնպիսի գործոնների վրա, ինչպիսիք են հարմարությունները, գտնվելու վայրը, սարքավորումները և հասանելիությունը։ - Անհրաժեշտության դեպքում կազմակերպել մասնակիցների տեղաբաշխումը։ - Համակարգել նյութատեխնիկական ապահովումը, ինչպիսիք են տեսաձայնային սարքավորումները, հյուրերի նստատեղերը, ցուցանակները, սննդի կազմակերպումը և տրանսպորտը:

02

Մշակում և մարքեթինգ

- Ծրագրի մշակում. մշակել բազմազան և գրավիչ ծրագիր ՝ հիմնական բանախոսներով, պանելային քննարկումներով, վարպետության դասերով, սեմինարներով և համագործակցության հաստատման (նեթվորքինգի) հնարավորություններով: Հրավիրել բանիմաց և հարգված բանախոսների և մասնագետների, որոնք համապատասխանում են կոնֆերանսի թեմային և լսարանին: Յուրաքանչյուր նստաշրջանի համար բավականաչափ ժամանակ հատկացնել՝ հավասարակշռություն պահպանելով պրեզենտացիաների, քննարկումների և ընդմիջումների միջև:<br /> - Մարքեթինգ և առաջխաղացում. մշակել համապարփակ մարքեթինգային ռազմավարություն ՝ կոնֆերանսը առաջխաղացնելու և մասնակիցներ ներգրավելու համար: Օգտագործել տարբեր միջոցներ, ինչպիսիք են սոցիալական լրատվամիջոցները, էլեկտրոնային փոստերը, կայքերը, մամուլի հաղորդագրությունները և համապատասխան կազմակերպությունների հետ գործընկերությունը: Մշակել գրավիչ բովանդակություն, ներառյալ գովազդային նյութեր, տեսանյութեր և հետադարձ կապ ՝ հետաքրքրություն առաջացնելու և նոր մասնակիցների գրանցումը խթանելու համար:

03

Տեխնիկական աջակցություն և կազմակերպում

Ձեր միջոցառման տեխնիկական սպասարկումը պետք է սկսել պլանավորել միջոցառումից շուրջ 1 ամիս առաջ։ Տեսաձայնային համակարգը ներառում է հատուկ սարքավորումներ, որոնք ապահովում են միջոցառման տեխնիկական մասը։ Տեխնիկական սպասարկումը լավագույնս իրականացնելու համար օգտվեք մեր խորհրդատվական ծառայությունից, կիսվեք ձեր տեսլականով մեր տեխնիկական թիմի հետ։ Տեղադրված սարքավորումները ստուգվում են հյուրերի ժամանումից առնվազն 1 ժամ առաջ։

04

Կառավարում

Համոզվել, որ տարածքը ամբողջովին պատրաստ է միջոցառման անցկացման և մասնակիցներին պատշաճ կերպով ընդունելու համար։ Հանձնարարել աշխատակիցներին կամ կամավորներին օգնել մասնակիցներին գրանցման համար և նրանց ուղեկցել դահլիճ։ Կառավարել նիստերի անցկացման ժամերը, անցումները և աուդիո և վիդեո սարքավորումների պահանջները՝ կոնֆերանսի ծրագրի շարունակականությունն ապահովելու համար: Արագ և պրոֆեսիոնալ կերպով լուծել ցանկացած չնախատեսված խնդիր: Ներդնել առցանց գրանցման արդյունավետ համակարգ, որը հնարավորություն կտա մասնակիցներին նախապես գրանցվել և տրամադրել անհրաժեշտ տեղեկատվություն: Հետևել գրանցման համարներին և կատարել անհրաժեշտ ճշգրտումներ ՝ ըստ պահանջի: